Atgal į Apie NFQ

Vadovų komanda

NFQ svarbiausia žmonės. Vadovų tikslas - padėti komandoms rasti geriausius sprendimus.

Paulius Insoda

Paulius Insoda

CEO

Sėkmingą verslą pirmiausia kuria ne technologijos, o žmonės. Didelę patirtį sukaupę talentingi profesionalai yra mūsų raktas, leidžiantis kurti daug pažangesnius sprendimus. Rūpinamės, kad NFQ sprendimai kurtų kuo didesnę vertę klientų verslams bei didintų jų konkurencinį pranašumą. O klientų sėkmė ir yra tai, kas augina mūsų kompaniją.

Tadas Četkauskas

Tadas Četkauskas

HEAD OF BUSINESS DEVELOPMENT

Taip jau nutiko, kad NFQ tapo ne šiaip mano kasdienės darbotvarkės dalimi, bet gyvenimo būdu. Man patinka kaip NFQ ir kaip mūsų klientai mąsto, kur link žengia. Tai beprotiškai dinamiškas ritmas.

Audrys Kažukauskas

Audrys Kažukauskas

CTO, HOMETOGO TEAM

NFQ visada turėjo pakankamai talento, patirties ir veržlumo sėkmingai įgyvendinti itin aukšto sudėtingumo projektus. Didžiausia pasaulyje atostogų būsto nuomos paieškos platforma HomeToGo yra tik dar vienas to įrodymas.

Mindaugas Venckus

Mindaugas Venckus

COO

Kritinis mąstymas ir duomenimis grindžiami sprendimai. Tai dalykai, kurie leidžia išvengti skubotų sprendimų, greičiau pasiekti norimą rezultatą ir padėti tvirtą pamatą mūsų ir mūsų partnerių sėkmei.

Aurimas Junčis

Aurimas Junčis

HEAD OF PROJECTS DEPARTMENT

Konkurencinį pranašumą mums suteikia efektyvus vykdymas, procesų valdymas ir sisteminis požiūris. Bet viso to pagrindas – tai įmonės vertybės ir NFQ lyderiai.

Vilius Česnauskas

Vilius Česnauskas

HEAD OF PEOPLE & CULTURE

Nedaug yra iššūkių, kurių nebūtų įmanoma išspręsti dirbant visa komanda. Kritinis mąstymas, bendro vaizdo matymas ir laiku priimami sprendimai leidžia sėkmingai valdyti žmonių darbo procesus, laikytis vis aukštesnių standartų ir nuolat siekti vis daugiau.

Viktorija Pranckietytė-Žalėnė

Viktorija Pranckietytė-Žalėnė

HEAD OF MARKETING AND COMMUNICATION (MOTINYSTĖS ATOSTOGOSE)

Olimpiečių moto Citius, Altius, Fortius puikiai įasmenina mūsų kasdienį darbą, kad ir ką darytume, pradedant technologijomis, rinkodara ir baigiant komunikacija. Nuolat užduodame sau klausimą: "Ar tai, ką šiandien sukūriau yra geriausia, ką galėjau?" Kiekvienas dirbantis NFQ, turi nuolat užduoti sau į šį klausimą.

Monika Lašienė

Monika Lašienė

HEAD OF MARKETING AND COMMUNICATION

Vidutiniškai apie 70 proc. savo laiko žmonės skiria komunikacijai. Tai galioja ne tik komunikacijos komandai, bet ir programuotojams! Mano užduotis – stengtis, kad įmonėje šį laiką išnaudotume kalbėdami apie tai, kas svarbu, auditorijoms, kurioms tai aktualu, ir darytume tai pačiu patraukliausiu būdu.

Tadas Gliaubicas

Tadas Gliaubicas

CTO OF PROJECTS DEPARTMENT

Šiuolaikiniame pasaulyje komandinis darbas – vienas pagrindinių organizacijos sėkmę lemiančių veiksnių. Didelį dėmesį skiriu komandiniam darbui, nes manau, kad tik tada galima pasiekti neįtikėtinų rezultatų.

Jurgita Juškienė

Jurgita Juškienė

COMMUNICATION MANAGER

What do I love about the art of communication? That it’s a two-way street where it’s just as important to listen as to talk. What do I like about NFQ? That there’s really a lot to talk about and also a lot to hear.

Karolis Ceizaris

Karolis Ceizaris

Head of Customer Success

Tikiu, kad rūpinimasis klientu niekada nėra vien tik funkcija ar padalinys. Tai yra mąstysena, kurią reikia diegti visos kompanijos mastu. Sąžiningas elgesys su klientu visada atsiperka, todėl geriausia fokusuotis į teisingomis vertybėmis paremtą darbą, ko pasekoje klientai savaime pritrauks kitus klientus.

Jurgis Gylys

Jurgis Gylys

HEAD OF BUSINESS DIGITALIZATION

NFQ man yra erdvė, kur skaitmenizuoti ateities sprendimai kuriami šiandien, siekiant pavienius procesus ir technologijas transformuoti į harmoningas ekosistemas, vardan klientų veiklos efektyvumo ir unikalios jų vartotojų patirties.