Atgal į Naujienas

2022-04-04

„NFQ Technologies“ šiemet taikosi į 45% pajamų augimą



Lietuvos ir Vokietijos kapitalo programinės įrangos kūrėja NFQ Technologies pajamos ir komandos dydis pernai pasiekė 19,5 mln. EUR ir 450 kolegų Lietuvoje ir Lenkijoje. Šiemet kompanija planuoja dar labiau augti – prielaidas tam kuria atsigaunančios aviacijos ir kelionių rinkos, aukso amžius logistikos ir el. komercijos srityse bei sėkmingos strateginės partnerystės su didžiausiais Europos startuoliais.

Praėjusių metų NFQ pajamos buvo 30% didesnės nei 2020 m. Kompanijos komandos dydis Lietuvoje ir Lenkijoje per metus išaugo 23%, o ikimokestinis pelnas didėjo daugiau kaip dvigubai iki 3,1 mln. EUR. Šiemet NFQ planuoja uždirbti 28 mln. EUR pajamų – net 45% daugiau nei praėjusiais metais.

Pasak NFQ vadovo Pauliaus Insodos, pernykščius rezultatus ir ambicingą šių metų prognozę lemia strateginių bendrovės sektorių atsigavimas ir plėtra, stiprios naujos partnerystės ir esamų kompanijos klientų – stambių įmonių ir didelį augimo potencialą turinčių tarptautinių verslų – sėkmė.

„Aviacijos ir kelionių rinkos dar nepasiekė priešpandeminės padėties, tačiau technologijų aspektu jose tikras darbymetis – intensyviai didinamas procesų efektyvumas ir ruošiamasi ateičiai. Kiti mūsų prioritetiniai sektoriai – judumas (eng.: mobility), logistika, el. komercija ir skaitmenizacija – išgyvena popandeminį aukso amžių. Šiose srityse vystome itin sparčiai augančius projektus su tokiais partneriais kaip Alaiko, Atlantic Express ir keliais kitais kol kas konfidencialiais vardais. Pernai Lietuvoje atidarėme ir toliau intensyviai plėsime Vokietijos technologijų milžinės valantic IT kompetencijų centrą, leisiantį lietuviams darbuotis su didžiausių pasaulio kompanijų el. komercijos produktais. Galiausiai, mūsų nuo pirmos dienos vystomas atostogų būstų paieškos platforma HomeToGo pernai įžengė į Frankfurto biržą bei tapo vienaragiu – tai taip pat prisidėjo prie stiprių NFQ rezultatų bei naujų darbų apimties“, – komentuoja P. Insoda.

Pasiteisinanti strategija

Pasak NFQ vadovo, įmonė dirba su dideliais arba didelį augimo potencialą turinčiais produktais, o ši strategija atsispindi veiklos rezultatuose bei sukuria pranašumų talentų rinkoje.

„Didžioji dalis NFQ klientų yra įmonės, kurios į mus kreipiasi ieškodamos ne valandų ar kodo eilučių, o plataus požiūrio, patirties, idėjų, sprendimų ir tik tuomet – jų įgyvendinimo. Be to, per NFQ grupės įmones investuojame į kai kuriuos didelio potencialo turinčius startuolius ir juos patys auginame. Ši strategija padeda mums vykdyti efektyvesnę veiklą ir, svarbiausia, lemia didesnį komandos pasitenkinimą“, – sako NFQ vadovas.

Pagrindiniai NFQ vystomi produktai šiuo metu yra atostogų būsto paieškos platforma HomeToGo, skrydžių paieškos sistema KAYAK, logistikos platforma el. komercijai Alaiko, didžiausia Vokietijoje baldų el. prekybos sistema home24, kibernetinio saugumo sprendimų platforma Zivver, el. komercijos technologijų platforma real.digital ir daugelis kitų. 

Atsidarys daugiau trūkstamų IT specialistų paieškos ir ugdymo kelių 

Praėjusiais metais NFQ atidarė pirmąjį savo biurą Lenkijoje, Krokuvoje. Šiuo metu jame dirba virš 20 kolegų, o šių metų planas – išaugti iki 60. Naujos NFQ strateginės partnerės valantic LT šių metų augimo planas taip pat yra apie 60 kolegų, o kitų NFQ Lietuvos padalinių: dar 50 naujų darbuotojų.

„Mums reikalingų specifinių kompetencijų trūkumas išlieka pagrindiniu plėtros iššūkiu. Jį šiemet planuojame spręsti šalia visų tradicinių talentų paieškos būdų atsidarant ir išbandant daugiau specialistų pritraukimo kelių, plečiant savo organizaciją į naujas rinkas, taip pat – dar daugiau investuojant į darbuotojų kompetencijų ugdymą, talentų ir lyderių auginimą mūsų įmonės viduje. 

Turime sukaupę ilgametę jaunųjų talentų auginimo įmonės viduje patirtį, vien mūsų rengtą NFQ Akademiją yra baigę virš 650 IT specialistų. Tad žinome, kad turime ir mokame padėti augti plačių profesinių užmojų turinčius žmones. Esamiems kolegoms esame numatę daug naujų motyvacinių, savijautai, gerovei ir profesiniam tobulėjimui skirtų iniciatyvų. Todėl tikime, jog ir toliau mums pavyks sėkmingai augti“, – komentuoja P. Insoda.

NFQ specializuojasi el. prekybos, transporto ir logistikos, judumo ir kelionių sektoriuose, verslo valdymo sistemose, skaitmeninės transformacijos projektuose ir didelį augimo potencialą turinčiuose versluose. NFQ visame pasaulyje dirba daugiau kaip 850 žmonių.