Atgal į Naujienas

2022-04-07

Kaip su Šiaulių banku atnaujinome e-bankininkystę ir mobiliąją programėlę: dėmesys naudojimosi paprastumui



Mėgstame iššūkius, tad kai į mus kreipėsi Šiaulių bankas, apsidžiaugėme galimybe atnaujinti vieno didžiausių Lietuvos bankų internetinę bankininkystę ir mobiliąją programėlę. 

Mūsų ekspertai atliko naudotojų įpročių analizę bei tyrimus, projektavo sąsajas ir kūrė dizainą, įgyvendino Front-end programavimą. NFQ sukurti sprendimai Šiaulių bankui padeda pritraukti naujų, technologiškai motyvuotų klientų, ir išlaikyti lojaliuosius banko naudotojus. 

Technologinis sprendimas:

NFQ komandai teko dvi užduotys: atnaujinti Šiaulių banko programėlę ir internetinį banką. „Siekdami modernizuoti mobiliąją programėlę ir internetinio banko svetainę, didelį dėmesį skyrėme įvairaus amžiaus grupių tyrimams ir analizei, kurių įžvalgomis pasinaudojome kurdami naudotojo sąsajas“ – sako Eivinas Norušaitis, NFQ UX ir dizaino vadovas.

Nuspręsta valdymo skydelį (dashboard) pritaikyti mobiliesiems įrenginiams ir atsisakyti ydingos praktikos kompiuterinę versiją sutalpinti į mažesnį ekraną. Mobilioji versija dabar yra ne tik gerokai patogesnė, ekonomiškesnė ir patrauklesnė, tačiau ir intuityviai valdoma – naujas dizainas ne tik nesukelia šoko, bet ir maloniai nustebina vyresnius vartotojus. Atnaujintoje Šiaulių banko programėlėje NFQ rėmėsi geriausia Android ir iOS programėlių praktika, jų šablonais, kreipdami dėmesį į vartotojo lūkesčius ir patyriminį dizainą.

„Visuomet siekiame būti arčiau klientų ir jų poreikių, todėl tiek interneto banko, tiek mobiliosios programėlės atnaujinimui kėlėme aukštus kokybės, saugumo ir patogumo reikalavimus. Klientams turi būti pasiūlyti inovatyvūs, tačiau paprasti sprendimai kasdieniams finansiniams reikalams“, – sakė Andrius Kamarauskas, Šiaulių banko kasdienės bankininkystės departamento direktorius.

NFQ pasiūlė patogią dizaino sistemą, kuri leidžia lengvai stumdyti skydelio elementus – banko darbuotojai gali atnaujinti internetinį turinį be specialistų pagalbos. „Nepaisant to, koks projektas ar produktas yra vystomas, visuomet atsižvelgiama į visas tikslines auditorijas: ir išorinius naudotojus, ir sistemų administratorius“, – teigia NFQ UX ir dizaino vadovas Eivinas Norušaitis.

Rezultatai: 

NFQ ekspertai padarė išvadą, kad eilinis vartotojas dažniausiai nesigilina į technines detales, o pasirinkimų gausa neretai sukelia sumaištį. Todėl dalis programėlės funkcijų buvo tikslingai paslėptos, siekiant paprastumo. Maždaug 80-90% vartotojų turėtų puikiai susiorientuoti programos vedlyje, o likusiems 10-20% bus pritaikytas alternatyvus sprendimas, kuris padės lengviau orientuotis programos užkaboriuose.

Dar viena naujovė – peržiūrėta mokėjimo forma, viena svarbiausių internetinės bankininkystės funkcijų, kurioje taip pat netrūko problemų. Mokėjimo formose atsirado daugiau logikos, patogumo, įdiegtas „one payment form“ sprendimas. 

Šiaulių bankui kartu su partneriais NFQ sukūrė šiuolaikišką, solidžiai minimalistinę ir suvienodintą per visas platformas programėlę, atnaujino internetinį banką. Puslapis sutvarkytas tiek iš technologinės, tiek iš dizaino pusės, atsižvelgiant į vartotojų lūkestį įvesti kuo mažiau nereikalingos informacijos.