Mūsų technologiniai sprendimai leidžia Eoltas.lt elektroninės parduotuvės naudotojams greitai rasti norimas automobilių detales didžiuliame – virš 1,5 milijono produktų iš 85 skirtingų automobilių dalių gamintojų – siekiančiame sistemos asortimente.

NFQ inžinierių sukurta B2B e. komercijos platforma ir daugiakanalis sprendimas, apimantis TecDoc katalogo integraciją bei galimybę automobilių dalių paiešką atlikti realiu laiku, leido Eoltui sėkmingai plėsti automobilių dalių franšizės verslą dešimtyse naujų rinkų.

Technologinis sprendimas

Galutiam vartotojui matoma elektroninės parduotuvės Eoltas.lt dalis – Front-end`as, yra tik maža visos platformos dalis. Eolto Back-end`e slypi sudėtinga mikroservisinė architektūra, sukurta siekiant akimirksniu apdoroti didžiulius šios e-parduotuvės sistemos duomenų kiekis ir atvaizduoti juos pirkėjui nedelsiant.

  • Siekiant užtikrinti sistemos greitaveiką, NFQ programinės įrangos inžinieriai sukūrė 14 aplikacijų, automatiškai sąveikaujančių tarpusavyje, iš kurių tik dvi turi Front-end`o sprendimus, informacijos išvedimui galutiniam vartotojui – tai eoltas.lt ir b2b.eoltas.lt.
  • Likusios 12 aplikacijų veikia sistemos Back-end`e, kompiliuodamos informaciją apie produktus, jų statusą, užsakymus, kintančią kainodarą, inventorių, logistiką, duomenų importą ir eksportą.
  • Visa ši aplikacijų sistemą buvo suprogramuota PHP kalba ant Symfony karkaso, naudojant Sylius, Akeneo PIM ir Elasticsearch sprendimus ir MySQL duomenų bazių servisus bei RabbitMQ eilių paskirstymui.

 

Suteiktos paslaugos