SEO / SEM

 

Kas yra SEM?

SEM (angl. search engine marketing) – tai nebeatsiejama šiuolaikinės elektroninės komercijos dalis ir būtina priemonė siekiant efektyviai plėtoti verslą internete bei valdyti su šio verslo plėtra, analize ar optimizavimu susijusius procesus.

SEM apima ne vien jau daugelį metų linksniuojamą tinklalapio optimizavimą paieškos varikliams (SEO), bet ir vidinį SEO, išorinį SEO, „paid search“ bei „paid display“ reklamą, „affiliate“ rinkodarą, socialinį SEO ir daugelį kitų su paieškos sistemomis susijusių sričių.

Visai nesenai el. komercijoje buvo minima tik SEO (angl. Search engine optimization) sąvoka, apimanti daugiausia tinklalapių auditavimą bei optimizavimą paieškos sistemoms. Tačiau el. komercijos pasaulis nestovi vietoje, tobulėja paieškos varikliai, kinta reikalavimai, pagal kuriuos vertinami el. verslo projektai, bei keičiasi informacija, kuri šiuose projektuose privalo būti pateikiama. Kartu tobulėja įrankiai, kuriais atliekama nuolatinė projektų analizė.

Todėl šiandien jau nebeužtenka vienkartinio SEO galimybių įvertinimo ir tradicinių sprendimų – raktažodžių (angl. keyword) parinkimo, vidinių nuorodų optimizavimo (angl. cross linking) ar projekto techninių klaidų ištaisymo. SEM tampa kasdieniu, daugiapusišku ir nuosekliu darbu. Beje, būtent SEM Lietuvos el. komercijos įmonės pernai nurodė kaip efektyviausią rinkodaros kanalą, pasiteisinantį geriau už SEO, reklaminius skydelius, spaudą ar TV.

 

Kodėl svarbus SEM?

Daugiau kaip 90% interneto naudotojų informacijai rasti pasitelkia paieškos variklius (pvz., „Google“), todėl verslui būtina suvokti, kaip veikia paieškos varikliai, kokius kriterijus jie kelia pateikiamai informacijai (juk prekė irgi yra informacija) ir kaip dažnai šie reikalavimai kinta.

Svarbu įvertinti internete atliekamų veiksmų įtaką galimiems pokyčiams trumpalaikėje ir ilgalaikėje perspektyvoje bei sugebėti apskaičiuoti tokių veiksmų naudą ar žalą, galėti paskirstyti laiko bei finansinius resursus. Tik taip pasieksite maksimalų rezultatą.

Kompleksiškai optimizuodama vidinius ir išorinius el. komercijos procesus, NFQ padeda savo klientams suvokti, kas yra SEM, kada ir kokius veiksmus reikia atlikti norint pasiekti didžiausią potencialių klientų srautą. NFQ rengiami SEO / SEM mokymai padeda plačiau susipažinti su vis sparčiau besikeičiančiomis technologijomis, analitinio darbo pobūdžiu, naujausiomis naudojamų optimizacijos/stebėjimo/analizės  įrankių funkcijomis. 


 

Trūksta informacijos? Galbūt norite susitikti? Parašykite mums!
Užpildykite visus laukus, kad galėtume kuo greičiau susisiekti. Ačiū!
Svetainės struktūra