Projektai

 

E. rinkodara

„O2 FreeSIM“ – klientų pritraukimo kampanija
 
Paslaugos:
PHP programavimas, XML duomenų apsikeitimo sąsajos.
Užsakovas:
„O2 Germany“
„O2 FreeSIM“ – klientų pritraukimo kampanija

„O2 Germany“ yra Europos telekomunikacijų kompanijos „Telefónica“ padalinys. Vokietijoje „O2“ turi daugiau kaip 15 milijonų klientų, kuriems teikia platų mobilaus ryšio, DSL bei kitų telekomunikacijos paslaugų spektrą.

 

Pagrindinis projekto tikslas, užduotis

Vienas iš pagrindinių „O2 FreeSIM“ projekto tikslų buvo pritraukti kuo daugiau klientų panaudojant internetinės komunikacijos kanalus ir priemones. Projekto puslapyje vartotojai gali užsisakyti šio GSM operatoriaus „O2 FreeSIM“ kortelių. „FreeSIM“ – tai nemokama 1 euro vertės mobiliojo telefono SIM kortelė. Aktyvavę kortelę klientai taip pat gali išsiųsti tam tikrą kiekį nemokamų SMS žinučių.

NFQ sukūrė pilną šio internetinio puslapio valdymo sistemą, dėl kurios „O2 Germany“ gali kaupti ir apdoroti itin didelius duomenų kiekius. Taip pat buvo sukurti papildomi mikro puslapiai skirti įvairioms trumpalaikėms marketinginėms kampanijoms. Visi projekto metu sukurti internetiniai puslapiai iki šiol yra testuojami ir optimizuojami siekiant efektyvesnių rezultatų.

 

Projekto rezultatas

„O2 FreeSIM“ yra itin sėkmingas projektas. Jau pirmaisiais projekto įgyvendinimo metais buvo išplatinta daugiau kaip milijonas SIM kortelių ir užregistruotas itin didelis skaičius naujų abonentų. Už šio projekto įgyvendinimą ir pasiektus tikslus NFQ pelnė New Media Award apdovanojimą.

 

Kiti projekto metu įgyvendinti pasiūlymai:

  • Internetinės loterijos funkcijos;
  • Vartotojų adresų duomenų tikrinimo funkcijos: besidubliuojančių adresų tikrinimas, automatizuota korekcija;
  • Rankiniu būdu sukeltų adresų tikrinimas;
  • Adresų eksportavimo į paslaugos įvykdymo duomenų bazes funkcijos;
  • Automatizuotas reklaminių reklamjuosčių (angl. banner) formavimas.
 
Svetainės struktūra